Δημοφιλείς αναρτήσεις

Παρασκευή 6 Μαΐου 2011

Πάσχα 2011

Ο κύβος ερρίφθη! Πάσχα στο Τολό και στο Ναύπλιο!

Δυο πράγματα και έτοιμη για αναχώρηση!

Το ταξίδι συμπεριλάμβανε και μια βόλτα από Σπέτσες και Ύδρα.

Στα μέρη αυτά, έχω ξαναπάει, αλλά κάθε φορά έχεις και κάτι καινούριο να δεις, να ανακαλύψεις, να απολαύσεις!

Φωτογραφικό υλικό στο photostream μου

Απλά θα ήθελα να μοιραστώ μια εμπειρία.

Μεγάλο Σάββατο μεσημεράκι βολτάρω στα στενά της Ύδρας και φωτογραφίζω, κάποια στιγμή μπροστά μου ένας κύριος απευθύνει το λόγο σε μια κυρία από πίσω μου: «Ξέρεις χθες το βράδυ γινόταν χαμός» και δείχνει σε ένα πολυτελές σκάφος. Επικεντρώνω την προσοχή μου και ακούω να ηχεί, από το σκάφος ο Νίκος Παπάζογλου. Πράγματι, σκέφτομαι αθάνατος είναι. Και αμέσως αστραπιαία θυμήθηκα μια εμπειρία φίλου, που μοιράστηκε κάποια στιγμή μαζί μου: «Γνωστό ότι ο Παπάζογλου είχε ένα αξιοζήλευτο σκάφος, με παρέα, λοιπόν αράζουμε, μέρες Πάσχα, στη Σκιάθο, και μετά από μουσική, κραιπάλες και τα τοιαύτα, ακούω όλους τους τότε παρευρισκόμενους, “το βράδυ εκκλησία”. Μου κινεί την περιέργεια γιατί ομολογουμένως δεν τους είχα και για παιδιά της «εκκλησίας». Ώσπου ήρθε το βράδυ της Μ. Παρασκευής και ήμασταν όλοι στην εκκλησία..γιατί μας καθήλωσε όλους με τη φωνή του, οι ψαλμωδίες ήταν αλλοιώς».

Αυτά δεν έχω να πω τίποτα άλλο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου