Δημοφιλείς αναρτήσεις

Τρίτη 12 Απριλίου 2011

Άνοιξη..



Και ενώ ο Ιανουάριος είναι ο πρώτος μήνας του χρόνου, η άνοιξη είναι για μένα ο μήνας που αναζωογονούμαι! Που αλλάζει λίγο η διάθεσή μου.

Το τέλος του 2010 και η αρχή του 2011 ήταν μια πολύ όμορφη περίοδος για μένα, γεμάτη έντονα συναισθήματα, νέα πρόσωπα στη ζωή μου, παιδικά χαμόγελα, παρόλα αυτά ο οργανισμός μου, μου «έκρουσε» τον κώδωνα του κινδύνου… «Που πας ρε καραμήτρο, με λίγες ώρες ξεκούρασης, πως την είδες τη δουλειά, δε σου μένουν και πολλά αποθέματα ενέργειας».

Έτσι λοιπόν άρχισα να αποχωρώ από τον χώρο του θεάτρου (μα βέβαια το ομολογώ σε σας, πως πάντα θα είμαι μέσα μου μια Μπάμια, ο πρώτος μου ρόλος στο σανίδι). Δε ξέρω αν ποτέ ξανασχοληθώ, αλλά αν το κάνω θα γίνει σωστά, και λέγοντας σωστά εννοώ, καταρχάς να κατασταλάξω ότι το θέλω πάρα πολύυυυυ. Και κατά δεύτερον θα πάρω κάποια μαθήματα υποκριτικής, να δω περισσότερο θέατρο να μορφωθώ περισσότερο.. καμιά φορά με αποκαλούσαν «ηθοποιό» και αισθανόμουν πολύ κάπως γιατί δε θεωρώ τον εαυτό μου ηθοποιό.

Άλλωστε είπα να προκαλέσω τον εαυτό μου να βγει από το λήθαργο και να δω τι με εκφράζει να κάνω…με βοήθησε και η θεατρική ομάδα των Αμπελοκήπων «Θεατροκάπηλοι» και η θεατρική ομάδα «ΑΝΑΖΗΤΗΤΕΣ θεάτρου». Γνώρισα αρκετά ενδιαφέροντες ανθρώπους, με αγάπη προς το θέατρο, ευαισθησίες, χιούμορ, γαλαντομία. Έχω αμέτρητες στιγμές χαράς, ευτυχίας, βασικά μόνο ωραία συναισθήματα. Και λυπάμαι αν τους στεναχώρησα κατά τις αποχωρήσεις μου, αλλά το θέμα ήταν και είναι καθαρά προσωπικό…

Κατέληξα λοιπόν ως πανηγύρω να ασχοληθώ με το χορό, ομολογώ πως δε μπορώ χωρίς μουσική και χορό, είναι απαραίτητα και τα δύο είδη τέχνης στη ζωή μου.

Έτσι, λοιπόν, έψαξα και βρήκα το bollywood ένας είδος χορού βασισμένο στον ινδικό χορό, ο οποίος προσπαθεί να εξευρωπαϊστεί. Προς το παρόν, μ’ αρέσει πολύ.

Οψόμεθα…

7 σχόλια: