Δημοφιλείς αναρτήσεις

Τρίτη 9 Ιουλίου 2013

8o Θαλασσινό Συνέδριο Bookcrossing Σκύρος 2013 Εντυπώσεις...

Αγωνία πρωτίστως αν θα πάρω άδεια…να ναι καλά τα αφεντικά, μας τις έδωσαν τις 2 μέρες. 

Αγωνία αν θα περνούσαν τα σαρμαδάκια, από τον έλεγχο! Να έχω απόσταση από τη MafaldaQ και να μου κάνει νόημα και να μου φωνάζει«Δε θα περάσουν, θα τα φάω εγώ τα σαρμαδάκια», ακούει μια κυρία και απαντά «ααα και γω έχω σαρμαδάκια, το χω ξανακάνει και μου τα πέρασαν! Όντως κατάφερα χωρίς προβλήματα, δεν ήταν το να τα φάει, ήταν το ότι είπε η cardilian, πως μόνο με τα σαρμαδάκια, θα έπαιρνα το κλειδί της μεζονέτας. Και άντε εγώ, οι άλλοι τι θα έκαναν;

 Πρώτο σοκ το αεροπλανάκι! Πρώτη φορά άκουσα σε αεροπλάνο το «καθίστε όπου βρείτε». Σε κάτι κουνήματα στη διαδρομή, εκτός που έσφιγγα το μπούτι, το χέρι της MafaldaQ ό, τι τελοσπάντων έβρισκα εκείνη την ώρα, έβγαλα και το ευαγγέλιο γιατί ήταν δύσκολες οι ώρες!!! Είχα και από την άλλη τον argram που έλεγε συνεχώς πως θα πέσουμε. Εντάξει μετά ο emil1 με ησύχασε πως είναι τα πιο ασφαλή.

Φτάσαμε..στο αεροδρόμιο Σκύρου. Μας περίμενε η cardilian και τα κορίτσια (που δε θυμάμαι τα nicknames τους αλλά θυμάμαι τη Βιβή (θεά μόνοαγάπη). Φτάσαμε στο ξενοδοχείο Maestralia ανοίγει η πόρτα και μένω με το στόμα ανοιχτό. Δεν υπήρχε λέμε, φανταστικό με όλες τις ανέσεις του και η γλυκούλα η ξενοδόχος μας είχε και ένα καλάθι με καλούδια, λες και είχε 4 «Καλέδες». Και τι δεν είχε το «σπίτι» μας, η μεζονέτα μας, μακάρι να το είχα για ένα μήνα και να ήμουν στη Σκύρο! Μια επίσης ευχάριστη έκπληξη ήταν οι τσάντες που μας περίμεναν στα δωμάτια, α επίσης μας υποδέχτηκε και ο τεχνικός για το ίντερνετ αχχ ο Πέτρος (έχασες tasa :P) Ένα έχω να πω, εκτός των όλων υπέροχων πραγματακίων της goody bag μου, γέλασααα πάρα πολύ γιατί ένα από τα βιβλία μου ήταν «ο καλός Δήμαρχος».
Πρώτο μπάνιο καλοκαιριού στη Σκύρο, στο Μώλο… Έχω και μια ωραία φωτό στην βάρκα της «Κοκκαλένιας»..πωωω να είσαι για μπάνιο στη θάλασσα και να βλέπεις τη Χώρα της Σκύρου, μια εικόνα που θα ανακαλώ στο μυαλό μου, ακόμα και το χειμώνα…Και μετά τσιμπολόγημα στο ταβερνείο τα λόγια του μπάρμπα ή κάτι τέτοιο… ούζοο αυτά είναι μικρές χαρές στη ζωή…
Μετά ήρθαν και οι γειτόνοι στα Μαεστράλια, φάτσες αγαπημένες, που δυστυχώς μόνο στα συνέδρια έχω την ευκαιρία να δω…απίστευτα γέλια, αγριοφωνάρες και πλάκες. Και βραδιάτικα και μεσημεριάτικα, ήταν πραγματικά πενταήμερη…και κάποιοι πήγαμε και βάλαμε τις καρέκλες του κήπου, στην πόρτα των διπλανών, γιατί μας είπαν « ααα να βάλετε τις καρέκλες μας στη θέση τους» ε και μεις τις βάλαμε στην ….πόρτα τους χαχαχα…Δε θα ξεχάσω και τον κυριούλη που περνούσε κάθε απόγευμα με το γαϊδαράκο του και μας καλησπέριζε…
Πάρτυ υποδοχής, Κάβος!!! Ουάουυυυ!!! Τι μαγαζί, τι τοποθεσία!!! πρόσωπα χαμογελαστά, αγκαλιές, φιλιά, συναντήσεις ατόμων συμπαικτών από τη Skyropoly γέλια, ααα θυμάσαι, ααα θυμάμαιιι! Μετά ο μπουφές Παναγία μου έσκασα στο φαι, γιατί ήθελα να τα δοκιμάσωω όλααα. Έτσι και έκανα…
Μετά τι να πρωτοπεριγράψω, τα Πουριά, την ευκαιρία να δούμε τα σκυριανά αλογάκια από κοντά, που τα καημένα μεσα στην κάψα μας έκαναν και επίδειξη; Την Ατσίτσαααα που πέσαμε στο καφέ εκεί σα να ήμασταν στην έρημο…και αδειάσαμε τα ψυγεία, την ενδιαφέρουσα παρουσίαση της βιβλιοδεσίας…το πανέμορφο τοπίο, (μετάνοιωσα που δεν πήρα το μαγιό μου για μια βουτιά) , το φαϊ στον Αγιο Πέτρο, το κατσίκι ρε φίλε, το χορό, το τραγούδι της κ. Καλής (που πραγματικά συγκινήθηκα μου φύγαν λίγο τα ζουμιά).
Καλά στο θεατρικό «Ασε κάτω το βιβλίο», μπράβο σε όλους, γιατί ήταν πραγματικά μια κατάθεση ψυχής από όλους, εγώ γέλασα πολύ πάντως! Όλοι άψογοι μα μια αδυναμία είχα στο Βαγγέλη. Καλά εμείς στις κερκίδες, το κάψαμε…
Περπάτημα στη Χώρα, όλοι χαμογελαστοί και καταδεκτικοί, ενδιαφέρουσα η παρουσίαση για το Σκυριανό σπίτι, καθώς και το ίδιο αυτοπροσώπως. Μουσείο Φαλτάιτς, είχα την τιμή να μιλήσω με την κ. Αναστασία Φαλτάιτς, γιατί πήρα ένα βιβλιαράκι, που αναφέρει για το πώς πέθανε ο παππούς της από την πείνα, στα χρόνια της Κατοχής. Μου το υπέγραψε και βγήκα και φωτο μαζί της. ΠΑΓΩΤΟ ΦΑΛΤΑΪΝΑΣΣΣΣΣ  ευχαριστούμε για την ευγενική χορηγία για το παγωτάκι. Beach bar rulezzz, είχαμε δεν είχαμε ανάψαμε τα αίματα στο μαγαζί! Ε ρε γλέντια!!! Πλατεία Μπρουκ εκδήλωση με τις συγγραφείς…παρόλο που υπήρχαν κάποιες αναποδιές, εγω πέρασα ωραία, ήταν ένα γλυκό απόγευμα, φυσικά αφού έκλεισε με τις τηγανίτες του karjim. Εδώ θέλω να πω πως χάρηκα τις συγγραφείς με τους συνοδούς τους, που μας ακολουθούσαν παντού και δεν ήταν αφ’υψηλού. Μετά Οινώ τρελό κέφιιιιι, τι χορός, Παναγία μου έσταζα από ιδρώτα λέμε…αυτά είναι, άλλωστε υπάρχουν και οι φωτό που το αποδεικνύουν. (Προσοχή, δεν έχουν ακριβή ημερολογιακή αλληλουχία, αλλά τα γράφω όπως μου έχουν καταγραφεί στο μυαλό).

Μπορεί να είναι και άλλα που θα ήθελα να γράψω, αλλά δε μου έρχονται αυτή τη στιγμή…σίγουρα όμως είναι καταγεγραμμένα στο μυαλό μου.

Η αλήθεια είναι ότι κάποιοι που δεν ήταν στο συνέδριο μου έλειψαν…αλλά δεν πειράζει και εις άλλα με υγεία.


Κάθε συνέδριο έχει τη δική του χάρη….για μένα αυτό το Συνέδριο είχε όλες τις χάρες μαζεμένες ρε παιδί μου. Ευχαριστώ όλη την οργανωτική επιτροπή, άξιοιιιιι, καλή ξεκούραση και ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΩΩ  ΓΙΑ ΟΛΑ…

Σαφώς θα ήθελα να ήταν και παραπάνω μέρες το συνέδριο, αλλά ήταν τόσο γεμάτες οι μέρες που πραγματικά ήταν πάρα πολύ όμορφα.

6 σχόλια:

  1. Υπέροχο συνέδριο... τα φιλιά μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κατά πως τα λες μάλλον καλά πέρασες. Πάντα τέτοια κορίτσι και μόνο χαμόγελα (καλοκαιρινά και χειμωνιάτικα )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @Fiery Fairy όντως ήταννν <3 @karry φιλιά @ΕλισάβετΠ. και σε σας τα καλύτερα μόνο και πάντα :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ααααααχχχχχχχ!!! τέτοια διαβάζω συνέχεια και μου έρχεται να ουρλιάξω από την απελπισία μου... Οι αναποδιές μέχρι τώρα απανωτές και δεν μου επέτρεψαν να είμαι εκεί... Το κακό είναι πως πάει... πέρασε ανεπιστρεπτί αυτό το συνέδριο. Παρηγοριά μόνο η goodies bag να με ταξιδεύει νοερά εκεί μαζί σας. Άτιμη ζωή... Πόσες αναμνήσεις θα μου στερήσεις ακόμα;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Drmakspy μην απελπίζεσαι και εις άλλα με υγεία πάνω από όλλλαααα :))))

      Διαγραφή